Mitmed populaarsed brändid võtsid see aasta kasutusele uue logo. Mõned mõtted teemal, kas uus on alati parem?
Populaarne tööriistade tootja Black + Decker tahtis teha rebrändingut, et nad on mõeldud igapäevameestele, mitte ainult spetsialistidele. Lisaks sellele, et antud strateegia tundub olevat ebavajalik, tekib ka kahtlus logo muutuse osas. Mittemidagi ütlev ja liiga tavalise logo osas tekib küsimus, et miks seda üldse vaja oli?
Cole Haan on untud oma meeste jalanõude poolest aga nüüd üritab enda brändi järjest tihedamalt kujutada kui üldist meeste moebrändi. Uus logo on osa nende üleminekustrateegiast. Kaotatud on aga logos artistlikus/loomingulisus.
Airbnb on kodumajutuse ja külaliskorterite uus suur tegija. Nende uus logo aga ei olnud samasugune edulugu, vähemalt esialgu. Internetiavarustes võeti kohe üles teema logo sarnasuse osas ühe teatud kehaosaga. Ettevõtte võttis aga kriitika väärikalt omaks ja isegi läks ise sellega kaasa. Võime seda logo küll vihata ja selle üle nalja teha aga tundub, et me peame sellega siiski ära harjuma.