Me kasutame teemanteid abieluettepanekute jaoks tänu De Beers’ile. Aastal 1938 oli De Beersil (teemanteid kaevandavate ettevõtete ühendust) raskusi oma toodete müümisel. Juba kaks kümnendit oli müük langenud. Seega otsustati oma tööde ümber kujundada, et seda müüa ka keskmisele ameeriklasele. 1947 soovitas loomaegentuur Ayer slooganit “A Diamond Is Forever”. Tema ja ta kolleegid ei olnud selle slooganiga väga rahul aga kasutasid seda siiski järgmise aasta kampaanias. Kampaania aga tekitas Ameerika inimeste seas emotsionaalset seost teemantist kui igavese armastuse sümbolist, mitte lihtsalt luksuslikusest. Sloogan “A Diamond Is Forever” on olnud igaslDe Beersi reklaamil aates aastast 1984 ja Ad Age nimetas selle parimad 20-nda sajandi slooganiks.